Annons

Softonic-recension

Församlingen av Vår Fru av Tiden - En omfattande social och kommunikationsplattform

Parish of Nossa Senhora da Hora är en gratis Android-applikation utvecklad av Jorge D. Guimarães som faller under kategorin Social & Communication. Appen är utformad för att hjälpa användare att ansluta till kyrkogemenskapen genom att tillhandahålla en omfattande plattform som integrerar olika sociala mediekanaler, såsom Facebook, Twitter, Youtube, och Instagram. Dessutom erbjuder appen åtkomst till evenemangskalendern, platsen och kontakterna för kyrkan, vilket gör det enklare för användare att hålla sig informerade om kommande evenemang och aktiviteter.

Appen har en användarvänlig gränssnitt som gör det enkelt att navigera och hitta den information du behöver. Det är ett idealiskt verktyg för dem som vill hålla kontakten med kyrkogemenskapen och hålla sig uppdaterade om de senaste händelserna och nyheterna. Sammantaget är Paróquia de Nossa Senhora da Hora en användbar och praktisk applikation som fyller sitt syfte effektivt.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Paróquia de Nossa Senhora da Hora

Har du provat Paróquia de Nossa Senhora da Hora? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.